Monday, 21 January 2013

KISAH HIDUP PERSEKOLAHAN TAHUN 1 2002


   SK PASIR GUDANG 3...
1 ARIF(2002)
ingat lagi kisah ni,hari pertama mak hantar ke sekolah.waktu tu cikgu suruh mewarna.cikgunya pula namanya cg rapiah.banyak jugak jumpe kawan baru mcm natasha amiera,arif farhan,hafetz saadon,dan banyak lagi r.

sebermulanya cerita,maklumlah nak berjimat bawaklah bekal.waktu tu bawak lauk ikan sardin pedas.belajar,belajar,n belajar ade satu bunyi kat belakang beg.tengok2 bekal pecah.apa cerita nangis r aku.dah r aku ni gembeng.haha :-).nasib baek ade kawan yg baik hati,hidayah.senang r keje aku sikit.

aku ni kalau belajar x ingat dunia langsung,buku teks selalu je tinggal dalam kelas.petang2 mak mari ambik pulang ke rumah.maklumlah sesi petang.ade satu hari tercakap r kat mak yg aku ni tertinggal buku teks bawah meja.dah r pinjaman.mak mane tak marah.dari kecik mak ajar suruh jage barang elok2.tak pasal2 balik rumah kene marah dan pukul.

ni cerita kawan pulak,natasha main gunting dalam kelas.ade sorang kawan laki sedang khusyuk main ngan dia.x pasal2 natasha tergunting mulut si dia.berdarah mulut kawan tu.fahmi,budak tu r.menangis tengok mulut die berdarah.die beritahu tak sakit mula2,pastu rase pedih.lpas cikgu datang,natasha pulak menangis.haha :-).kesiannya.

No comments:

Post a Comment