Wednesday 30 January 2013

KISAH HIDUP PERSEKOLAHAN TAHUN 3 2004


SK PASIR GUDANG 3
3 JAYA

Huaaaa,tahun ni kami2 smua jadi senior di sesi petang suda.Alhamdulillah,bersyukur ke hadrat Ilahi jua kerana dengan limpah kurnianya aku ditakdirkan masuk ke kelas pertama dengan ade perombakan sedikit dalam nama kelas...haha.
tapi hakikatnya aku berbangga kepada kawan2 aku yg berada di kelas dibelakang kerana aku dapat masuk ke kelas pertama.byk main sewaktu berada di tahun 3.padahnya tunggu diakhir cerita ni.....

maaf,cerita di tahun 3 ni saya tak berapa clear memori...hehe =,='

stahu saya di tahun ni,kami ada terlibat dgn lawatan ke agensi kilang petronas di kawasan perindustrian pasir gudang.mcm2 demo dia tunjuk seperti cara membuat air berkarbonat menggunakan sabun khas.tapi kami tidak boleh mencubanya kerana dikhuatiri boleh menyebabkan sakit perut....
kami juga dapat melihat pelbagai booth yg disediakan.

dalam kelas ingat lagi subjek  BAHASA INGGERIS,teacher ZARINA MOHD SAID...hehe
pernah tak korg buat permainan mencari jalan keluar sambil buat halangan...haha...mesti ingat kan...waktu tu, aku main sdg teacher suruh buat kerja sekolah yg diberi.permainan tu aku reka dan buat dalam buku tulis.tak sampai lima minit kitorg main,alamak ! kantoi suda....haha....apalagi,teacher rampas dan simpan dulu....
sebaik je teacher keluar,kami nampak teacher pegang dan buang dalam tong sampah =,=' .
kami satu kelas pergi r cari sampai dalam tong sampah....haha...pengotor !

main punye main,khayal punye khayal...akhirnya perikse akhir tahun suda pon berlalu...
haaaa,ni die padahnya...keputusan peperiksaan aku kali ni teruk sangat2 sampai kene campak ke kelas ketiga =,=' .....hehe...

No comments:

Post a Comment